reklama

Keď Vám osud nahrá zlé karty...

Mnohí už zažili v živote sklamania, ale väčšinou sa s tým skôr či neskôr zmierili a bolo zasa všetko v poriadku. Ale mnoho ľudí zažíva sklamania jedno za druhým a už sa im potom zdá, akoby to, čo prežili už vôbec nebolo také zlé. A potom sa stane niečo veľké... niečo čo celkom zmení váš život a.......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

a vy máte pocit, akoby sa vám znova vrátila chuť žiť a do všetkého idete naplno! Presne poznám ten pocit. Je jasné, že mladý človek zažíva sklamania na každom kroku a takmer vôbec ho to neodradí. Ale keď sa také niečo stane mne, už už čakám že sa veci zmenia k lepšiemu a je mi odrazu nádherne, vždy do toho zasiahne vyššia moc a ja akoby som padala dolu z útesu stále hlbšie a hlbšie. No odrazu ma zachytí niečo ako veľká ruka a môj pád sa zastaví. Tou záchytnou rukou je zvyčajne moja mamina, alebo otec, alebo môj Maťko a potom ako sa toto stane už je zasa všetko krásne ako predtým. Práve preto neviem pochopiť ako sa môžu niektorí ludia nervovo zrútiť. Možno je to tým že nemajú oporu v rodine ani medzi priateľmi. Ale nie je to práve ich chyba?? Ale toto som tu rozoberať nechcela.Tento článok vznikol práve preto, lebo som si uvedomila, že za všetko vďačím svojim rodičom a blízkym a týmto im chcem všetkým poďakovať. Najmä rodičom, že zo mňa vychovali človeka, ktorý si vie vážiť ľudí okolo seba...

Veronika Schwarzová

Veronika Schwarzová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselá 17 ročná gymnazistka s chuťou do života. Mám rada všetko čo je dobré, jedlo, hudbu, milých ľudí a mojich psích spoločníkov. tiež rada fotím a tým zachytávam všetko čo je premňa zaujímavé... A najoblúbenejší citát? "ožila túžba tulákova a puto zvyku drví, po dlhom spánku cíti znova krv šelmy vo svojej krvi" ( Jack London) Zoznam autorových rubrík:  Čo sa stalo alebo má staťMoje "novinky"Tak trochu poézieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu