reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Schwarzová

Veronika Schwarzová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselá 17 ročná gymnazistka s chuťou do života. Mám rada všetko čo je dobré, jedlo, hudbu, milých ľudí a mojich psích spoločníkov. tiež rada fotím a tým zachytávam všetko čo je premňa zaujímavé... A najoblúbenejší citát? "ožila túžba tulákova a puto zvyku drví, po dlhom spánku cíti znova krv šelmy vo svojej krvi" ( Jack London) Zoznam autorových rubrík:  Čo sa stalo alebo má staťMoje "novinky"Tak trochu poézieSúkromnéNezaradené

reklama

Čo sa stalo alebo má stať

Ja mám PRAVDU!!!

Veronika Schwarzová

Ja mám PRAVDU!!!

Áno! Ale nie! Áno! NIe, NIE, NIE!!! Ja mám pravdu, a..... a...... A je to môj život, vieš? ja už som veľká...

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Okolnosti ako niečo, čo rado kazí náladu.

Veronika Schwarzová

Okolnosti ako niečo, čo rado kazí náladu.

S priateľom sme sa dohodli, že sa konečne vyberieme spoločne na zábavu. Naskytol sa ale obrovský problém. Ako prehovoriť môjho prísneho ocka. Skúsili sme to teda jednoducho, len sme sa opýtali a on na naše obrovské prekvapenie súhlasil. Celý deň som sa tešila na večer, ale ako vždy, aj tak mi to niečo pokazilo.

  • 29. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Before

Veronika Schwarzová

Before

Chlad vystihol moju náladu. Prázdnotu v mojom srdci a bezodné tápanie v nekonečnom neznáme. Nepochopená okolím a zdrvená súčasnou situáciou všade naokolo sa na nohy postaviť nevládzem.

  • 27. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
A na konci bola pieseň!

Veronika Schwarzová

A na konci bola pieseň!

Zdalo sa mu, že všetko akosi stráca svoj zmysel a vtedy prišla tá zvláštna chvíľa.

  • 25. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď Vám osud nahrá zlé karty...

Veronika Schwarzová

Keď Vám osud nahrá zlé karty...

Mnohí už zažili v živote sklamania, ale väčšinou sa s tým skôr či neskôr zmierili a bolo zasa všetko v poriadku. Ale mnoho ľudí zažíva sklamania jedno za druhým a už sa im potom zdá, akoby to, čo prežili už vôbec nebolo také zlé. A potom sa stane niečo veľké... niečo čo celkom zmení váš život a.......

  • 25. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Moja Pomsta

Veronika Schwarzová

Moja Pomsta

tak tu najdete prvu z mojich smutnych basni, nakolko som sa docitala vo vasich reakciach, ze chcete vediet, ako to vyzeralo, ked som pisala poeziu... Táto má názov MOJA POMSTA...

  • 20. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 408x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu