reklama

Ako sa malé dievča snažilo o veľké veci.

Toto je prvý článok ktorý vyšiel na blogu z mojej klávesnice. Po dlhšom prehováraní mojej maminy som sa odhodlala napísať prvý článok. Ohúriť ľudí naozaj kvalitnými senzáciami sa naozaj nepodarí hocikomu a preto sa o toto nejdem nejako enormne snažiť. Chcem len, aby si každý z Vás mohol prčítať niečo, čo ho baví a čím vypĺňa svoj voľný čas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Písanie je pre mnohých ľudí niečo ako odpútanie sa od reality, ale v mojom prípade je to skôr snaha o to, aby som veci, v ktorych nemáme častokrát tak celkom jasno, uviedla na správnu mieru...

Ten pocit som prvýkrát pocítila asi ako dvanásťročná, keď som začala svojich rodičov obťažovať mnohými otázkami, na ktoré ani oni sami nevedeli odpovedať. 

Začala som teda odpovede na otázky hľadať v knihách, medzi priateľmi a stále mi niečo nedalo pokoj. A tak som začala písať. Najskôr to boli len krátke úryvky, ktoré som si písala len do svojho denníka, no neskôr vznikali niekoľkostranové príbehy so zložitým dejom a osudmi postáv. Postupne som sa začala venovať aj básničkám, ale s pribúdajúcimi roky mali čoraz smutnejší obsah, tak som poéziu prenechala ľuďom, ktorí ju milujú v snahe odpútať sa od tých zvláštnych pocitov, ktoré som pri písaní mala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje názory na veci a odpovede na otázky sa menili spolu s mojím vekom a zmenou školy, dvanásťročné dievča vyrástlo a s ním aj jeho sny, ambície a chuť písať. Dúfam, že budem mať luďom čo ponúknuť a že si radi nájdu chvíľu času, aby sa zastavili a zamysleli sa nad tým, ako veci vidím ja, a či to, o čo sa tak dlho snžím, je naozaj správne a prináša to svoje ovocie.

Veronika Schwarzová

Veronika Schwarzová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselá 17 ročná gymnazistka s chuťou do života. Mám rada všetko čo je dobré, jedlo, hudbu, milých ľudí a mojich psích spoločníkov. tiež rada fotím a tým zachytávam všetko čo je premňa zaujímavé... A najoblúbenejší citát? "ožila túžba tulákova a puto zvyku drví, po dlhom spánku cíti znova krv šelmy vo svojej krvi" ( Jack London) Zoznam autorových rubrík:  Čo sa stalo alebo má staťMoje "novinky"Tak trochu poézieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu