reklama

Ja mám PRAVDU!!!

Áno! Ale nie! Áno! NIe, NIE, NIE!!! Ja mám pravdu, a..... a...... A je to môj život, vieš? ja už som veľká...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Aj Vám to niečo pripomína? Hm... takéto "debaty" sa medzi mnou a mojím ockom odohrávali naozaj často. Od úplného detstva až dodnes, stále som ho neúnavne presviečala. deti si neustále myslia, že sú múdrejšie a zbehlejšie ako dospelý a myslia si, že rodičia sú len nato, aby nám rozkazovali.

Presne toto som si myslela aj ja. Ale čím mám viac rokov, tým si stále viac a viac uvedomujem, aké dôležité je to "rozkazovanie" rodičov v živote každého z nás. Ale nie vždy si vieme uvedomiť čo je pre nás správne a preto je najlepšie nechať sa usmerniť aj napriek mnohým príkazom a zákazom. Môj ocko vravieva:" Ale veď ty si všetko zakazuješ sama, ja by som ťa rád kamkoľvek pustil, ale nemôžem." Nerozumela som tomu, čo chcel týmito slovami povedať ale dnes tomu už konečne chápem. Chcel, aby som vinu za to, že niečo nemôžem hádzala na seba, lebo si za to vlastne môžem sama. Keby som nič neurobila, tak načo by mi niečo zakazoval, však? Viem, že ak raz budem mať vlastné deti, budem ich vychovávať možno ešte tvrdšou rukou ako mňa môj ocko, ale jeho výchovnú metódu určite dodržím:) veď keď už sa osvečila u takého nezbedníka ako som ja, tak prečo nie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A nakoniec, oci toto je pre teba: Ďakujem, za všetko, čo si manaučil, lebo vďaka tomu už viem, čoho sa mám držať.

Veronika Schwarzová

Veronika Schwarzová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselá 17 ročná gymnazistka s chuťou do života. Mám rada všetko čo je dobré, jedlo, hudbu, milých ľudí a mojich psích spoločníkov. tiež rada fotím a tým zachytávam všetko čo je premňa zaujímavé... A najoblúbenejší citát? "ožila túžba tulákova a puto zvyku drví, po dlhom spánku cíti znova krv šelmy vo svojej krvi" ( Jack London) Zoznam autorových rubrík:  Čo sa stalo alebo má staťMoje "novinky"Tak trochu poézieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu